Lapin piirin syyskokous 25.10.2020

su 25.10. - su 25.10.2020

Toramon reserviläistalo
Rovaniemi

Järjestelyissä joudumme huomioimaan COVID-19 epidemian aiheuttamat rajoitukset.

Sosiaali- ja terveysministeriö on antanut ohjeen rajoitetoimenpiteistä koronaviruksen vuoksi 11.8.2020 Aluehallintovirastoille. Lapin Aluehallintovirasto on antanut 24.8.2020 päätöksen tartuntatautilain mukaisesti yleisötilaisuuksien ja yleisten kokousten järjestämisestä syyskuussa. Päätöksen mukaisesti yli 50 hengen tapahtumia voi järjestää sisätiloissa ja rajatuissa ulkotiloissa silloin, kun tapahtumanjärjestäjä pystyy varmistamaan osallistujien turvallisuuden. Tässä noudatetaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ja opetus- ja kulttuuriministeriön 14.5.2020 antamaa ohjetta. Riskiryhmiin kuuluville suosittelemme etäosallistumista.

Paikanpäälle voit tulla vain terveenä! Toramolle voi tulla paikanpäälle enintään 50 henkilöä (24 henkilöä per piiri) ilmoittautumisjärjestyksessä, jotta voimme turvata Aluehallintoviraston päätöksen mukaiset turvalliset järjestelyt.

Piirihallitusten ja syyskokouksiin samoin kuin maanpuolustusaiheiseen luentoon voi osallistua myös etänä. Teams-linkit toimitetaan pyynnöstä. Kokoukset varaudutaan järjestämään kokonaan etäyhteydellä, mikäli koronavirustilanteen aiheuttamat kokoontumisrajoitukset lokakuussa sitä edellyttävät.
Ilmoittaudu syyskokouksiin ennakolta piirien toiminnanjohtaja Seppo Rautiaiselle sähköpostitse seppo.rautiainen@pp2.inet.fi. Ilmoita samalla mahdolliset ruoka-ainerajoitukset sekä se tarvitsetko osallistumiseesi etäyhteyslinkin.

Aikataulu:
10:00 – 11:30 Piirihallitusten kokoukset